sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Uudistunut blogi!

Heippa hei!

Tässä koko illan naputtelin menemään...ja itseasiassa menneen päivänkin tuloksena ollen nyt uudistunut blogi! Minä en todella ole mikään tietokonevelho (siis aivan kaikkea muuta) joten olen jo todella tyytyväinen tuohon uuteen Paintilla luomaan banneriini. x) Jotain freessiä tahdoin ja olen nyt ainakin tovin verran kehräävä kissa.

Lisäksi, niinkuin moni varmasti huomasikin, on tuohon yläpalkin alle ilmestynyt valikkopalkki! Sieltä voi kurkistella infoa eläimistäni ja minustakin taitaa jokunen perusjuttu sieltä löytyä. Marsuista ja gerbuista on vielä tarkoitus tehdä hieman tarkemmat "luonneanalyysit", mutta perusjutut löytyy jo.

Kertokaas hyvät kansalaiset mitä mieltä olette tästä freessimmästä ilmeestä? :)

Lisäksi tänään tapahtui taas jännyyksiä kun ovestani tupsahti Ludwig Von Naamavelli terrarioineen kaikkineen lomahoitoon luokseni! Hän ilostuttaakin minua 2-3 viikkoa, onnekas minä (huom, sanomassa ei ole sarkasmia)! :)

Ludde

-M

4 kommenttia:

  1. Vaihtelu virkistää :) Kivat nuo uudet sivut ja banneri. Vielä kun saisit muokattua koko blogin väriä vähän enemmän banneriin sopivaksi olisi ihan bueno! Koska vaaleanpunainen <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vaaleanpunainen on kiva, mutta pelkään että sitten menee omaan makuun liian löysäksi jos vaihdan tekstin vaaleammaksi. :D Musta-harmaa-punainen-valkoinen kun oli teema aiemmin, alotin tuollai varovasti että pari kohtaa vain vaaleanpunaisella. :D Kiitos palautteesta!

      Poista
    2. Ryhdyin tuumasta toimeen ja tuli ihan kiva vaikka pelottikin, että menen aivan pehmeän puolelle näiden värien kanssa. :D Vai onko nyt parempi? :)

      Poista
    3. Jees! Mä ainakin tykkään :)

      Poista

Heippa,

anonyyminä kommentoimisen suuresta suosiosta huolimatta pyydän sinua kuittaamaan kommenttisi tunnistettavalla nimellä tai nimimerkillä, kiitos! :)

-M